Live Chat Software by Kayako |
Apr 10 |
استرداد بلیط (فقط به صورت درخواست آنلاین)
ارسال شده توسط داود قربانی سینی در ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹ قبل از ظهر
|
آسمان هشتم: از مورخه 1 اردیبهشت ماه کلیه درخواستهای مربوط به استرداد فقط از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین پیگیری خواهد شد. لذا اکیدا توصیه میشود در مواردی با موضوع کنسلی از فرستادن درخواست به تلگرام و فکس خودداری نمایید. همکاران ما متعهد هستند در کوتاهترین زمان نسبت به رسیدگی و انجام تشریفات مربوط به استرداد بلیط و پاسخگویی به درخواست شما اقدام نمایند.
| |
نظرات (1)
داود قربانی سینی
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۳:۳۶ بعد از ظهر
همکاران گرامی :
چنانچه درخواست یا تایید جریمه کنسلی بعد از ساعت 16 یا حتی روز های تعطیل ارسال میشود حتما به صورت تلفنی پیگیری نمایید.
چرا که بعد از این تایم چک کردن درخواست های شما میسر نبوده و امکان متضرر شدن یا تغییر جریمه وجود دارد. تمامی عواقب و افزایش درصد جریمه بعد از تایم ذکر شده برعهده آژانس رزرو کننده می باشد.
با تشکر
شماره پشتیبانیخارج از ساعت اداری 09137539006
چنانچه درخواست یا تایید جریمه کنسلی بعد از ساعت 16 یا حتی روز های تعطیل ارسال میشود حتما به صورت تلفنی پیگیری نمایید.
چرا که بعد از این تایم چک کردن درخواست های شما میسر نبوده و امکان متضرر شدن یا تغییر جریمه وجود دارد. تمامی عواقب و افزایش درصد جریمه بعد از تایم ذکر شده برعهده آژانس رزرو کننده می باشد.
با تشکر
شماره پشتیبانیخارج از ساعت اداری 09137539006