Live Chat Software by Kayako |
Apr 10 |
استرداد بلیط (فقط به صورت درخواست آنلاین)
ارسال شده توسط داود قربانی سینی در ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹ قبل از ظهر
|
آسمان هشتم: از مورخه 1 اردیبهشت ماه کلیه درخواستهای مربوط به استرداد فقط از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین پیگیری خواهد شد. لذا اکیدا توصیه میشود در مواردی با موضوع کنسلی از فرستادن درخواست به تلگرام و فکس خودداری نمایید. همکاران ما متعهد هستند در کوتاهترین زمان نسبت به رسیدگی و انجام تشریفات مربوط به استرداد بلیط و پاسخگویی به درخواست شما اقدام نمایند.
ادامه مطلب » | |